HOT | Sami di Thailand tergoda dengan Miss Phuket!!

Tak sampai hati SM sebenarnya nak post benda ni. Tapi disebabkan rasa cinta dan kasih sayang, SM terpaksa la jugak sebab bagi SM, hanya cinta dan kasih sayang sahaja yang dapat memakmurkan alam semesta. Cinta dan kasih sayang dapat mewujudkan satu ikatan yang mesra dan cinta dan kasih sayang....erk, jap jap...ape jiwang lebih2 ni bro? Meh sini gua nk tunjuk sama lu apa itu CINTA! 

CINTA itu sejati,
CINTA itu abadi,
CINTA itu perlu diselami,
CINTA itu perlu dihayati,
CINTA itu, kalau LU LANGSI, LU MATI!

Apa-apa pun, Biar gua kisahkan CINTA SEJATI!

 
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIII
II


GUA SILAP! Bukan yang ini! Adoiyai....tapi yang ini!

IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIII
IIIII
II


TUHAN TOLONG NYATAKANLAH
PADANYA TENTANG CINTA
ADAKAH MASIH DIRIKU DIPERLUKAN!!!

LU LANGSI LU MATI!


8 comments:

Farhana Jafri said...

hahaha SENGAL!!! mati2 ingtkan btul.. dlam otak dh siap karat ayat dh nk komen skali bukak.. ceittt~~~ hahaha

jom singgah ANASAURUS :)

zikeryhassan said...

muhahaha. gambar miss phuket tu memang tak boleh blah. mesti SM dah jatuh hati gak kan?

Shamsuddin Amin said...

dush...
ak pon turut tegoda...^^

GeminiGurlz said...

hahah... sesuai!

nazirah said...

wkakakakaka

Tuan Muda Naim II said...

bala bala

hanim azhari said...

hahahaha..deemmm igt betul2 tadik..

IftiMonstaa said...

HAHAHA. kesian nenek tu weh!