PELIKNYA BARANG YANG DI JUAL DI E-BAY NI!

E-bay adalah gedung jualan barangan secara atas talian yang terbesar di dunia. Tapi tahukah anda bahwa terdapat pelbagai barangan yang pelik dijual disni?

SLIGHTLY USED NUCLEAR MISSILE SILO


Rudal Nuclear 1 silo terletak di Central Washington Larsen Airforce Base. Keluasan tempat ini ialah 57 hektar di atas tanah dan terdiri daripada  16 bangunan dan ribuan kaki yang terhubung di bawah tanah. Ianya dijual pada harga $1.5 juta. Bullshit betul.

BUKU 340 TAHUN WILLIAM SHAKESPEAR


Buku berusia 340 tahun ini telah ditulis oleh William Shakespear bertajuk Pericles Prince of Tyre, yang dijuat pada harga 5 juta pound. ini adalah salah satu karya beliau yang berjaya diselamatkan. Erm..x suka English literature,

ISTERI YANG DIJUAL SUAMINYA.


Bullsitttt....hanya kerana masalah kewangan, seorang suami sanggup menjual isterinya pada harga $55...namun, setelah mengetahui perkara tersebut, kerajaan Brazil dengan segera membuang iklan tersebut. pun bolehhh..

BERLIAN DARIPADA RAMBUT BEETHOVEN



Pemuzik yang tersohor ini bukan sahaja meninggalkan karyanya yang berharga, mahal meninggalkan rambutnya yang telah dijadikan berlian! karbon dari rambutnya itu dijadikan sebahgian drpd berlian dan dijual kepada orang ramai pada harga $1 juta. 

No comments: