<<<:::[needsometimetorelax]:::>>>

[kitasekaki's gangsterisme:::Dari kiri>>zik,bawah yg kunig tue budean,yg meRah tu aku [mcm sengal sket]..yg bawah aku tu Mus..yg muka agak c0mel >perli tue< [nice to know him as b0b0x,sbeLah diA amIr...n bbrapa org yg x de ag....
p/s : yg satu x disebut tu ntah sape ntah......not in list of kitasekaki's production!!!...

Ada ag geng kitasekaki yg gambaq x dak dalam tue c0z ngah 'bekam' [ssssssamim la tue]..euuuww....n ada jgak bdak nama dia 'Din' tgh dok sblah aku masa ngah tulis entri nih..huhuhuhu!!! nak jgak....::::::<<<<<<<<




Satu jenis lawak tahap gaban yang boleh dikategorikan sebagai lawak jugak arr.....
Tagg from
::Lawak TOday::

BanDuanzz.....
Seorang banduan bernama sampah baru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun. Dalam perjalanannya, dia terjumpa sebuah rumah dan memecah masuk kedalamnya untuk mencari duit. Tetapi yang ditemukan hanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil mereka. Banduan itu mengarahkan azroq turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Kemudian sambil mengikat putri di katil, banduan itu mencium lehernya, dan terus bergegas ke bilik mandi. Sementara banduan berada di bilik mandi, azroq berbisik kepada putri: "Isteriku, dia adalah banduan yang melarikan diri dari penjara. Lihat saja baju yang dipakainya, dia mungkin sudah lama dipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita. Dari cara aku lihat dia mencium lehermu, dia ingin melakukan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya, berikan kepuasan. Orang ini merbahaya, jika marah, dia pasti membunuh kita. Jadi bertahanlah sayang.. Abang cintakan ayang.." Sambil tersenyum, pengantin perempuan membalas, "Dia bukannya mencium leherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia cakap, dia ni homo dan katanyanya abang seksi sekali dan dia bertanya dimana saya simpan body lotion? Saya jawab di bilik mandi. Bertahanlah sayang. Ayang cintakan abang juga.

JaM dIndiNg

Ada sekali tu ketua kampung orang asli telah dihadiahkan jam dinding oleh pihak tentera kerana tolong mereka dalam operasi.Alangkah bangganya ketua org asli tersebut bila jam tersebut digantungkan di depan pintu rumahny & orang kampung sering datang melihat jam tersebut sebagai perhiasan kerana pada mase itu mereka tak tahu menggunakan jam utk melihat waktu. 1 hari jarum jam itu berhenti bergerak.Masa itu punyelah ramai anak buah ketua orang asli kat halaman rumah sedang melihat jam tersebut. Maka ketua kampung pon tunjuk tererlah,lalu dia pon turunkan jam tersebut dan membeleknya.Beliau ternampak tempat bateri jam tersebut & dengan tak sengaja terkuis bateri itu terkeluar dari tempatnya. Entah macamane ada plak bangkai seekor cicak di celah-celah tempat bateri itu.Beliau dengan bangga memberitahu anak buahnya... "OOOO patut la tak jalan,drebarnya mati tersepitttt!!"

Nak baca lagi....pergi la ini blog..gua x larat dh ha nak c0py paste....

[LaWak t0Day].............................

peAcE..........
:::::[akU,adAm n patUng aLeesa]:::::

8 comments:

luvlyziha said...

sama la ptug tu gn bb.. gmba ni cantik.. terang..

Shairazi Saidin said...

memang terang coz pakai canon 40d yg awak idam2kan tue...tol x?? was taken by my bro...one of pic i love so much....THANX!!!!

Irine Nadia MaRceLLo said...

hik2..pic gamai2 tuh..yg paling menarik ati nih..yg pkai spect yg juling batu tuhh..hehe

Shairazi Saidin said...

moshi moshi...
gagagaga...wawaa....juling sangt!!! nape ngan dia?? cute eyh??? gigigii....thanx irene f0r commnt!!! ~yayyy~

siti_z0wiah said...

cute t0l..gmbar baby sama ngn pat0ng l0rh...cute..cute,,cute,,

Shairazi Saidin said...

gagaga...~arigat0 g0zaimasu~..thanx siti ~(even bkan aku yg cute)~ ..but really appreciate it!! Gagagagaga...luv ya guys....

siti_z0wiah said...

k0 p0n cute jgak...hehhe..

Shairazi Saidin said...

wiwiwiwi...shukernyer!!! mencapap jer lbey aku neyh~ huhuhu....pe2 p0wn,thanx z0WiE~~~~~~