OH! Ummu Hani.



Hello children, babies...what up?

Ni post ke berapa ntah for this year, rajin la pulak update blog kan. Kah kah!

Ok, actually, I just done watching 'Ummu Hani', memang best la. Ye la. Slalu drama Melayu ni mcm lahanat je. Tak habis2 pasal office, duit nak kira juta2 je, pastu dendam mendendam dan yang penting, main Bomoh ok! hahaha. lahanat taw! OK pe main bomoh, ada ke cite Ma
t Salleh pakai 'Mona Fendi', diorang main pistol hokei, ape class??? Choi.....

'Ummu Hani' merupakan sebuah slot dalam Lestari yang ditayangkan di TV3. Motif aku cerita skema2 mcm ni? ( Sebab aku boring skunx even esok aku ada midterm management) kan??? hahaha. Tp actually aku just suke tgok Siti Fathia ni je. Muke dia cute jep. Rasa mcm nk cubit2. Hahaha. Besides lakonan yang best dan mempesonakan. Tp yang x best cite ni only pada hari Selasa je. Mcm boring la plak nk kena tunggu sampai seminggu. Berbulu
taw! Ni ada la gmbr comel Ummu Hani...ececececeh!


*comel kan? ecececece!

So, inilah Ummu Hani saya..ececece! Suke hati lah saya nk perasan...i ikhlas tau!

Bye....~

1 comment:

Strept Akiera said...

anda di tag di http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=1471242202369263533&postID=8531184380461063115