Tolong Keluarkan "Perempuan Sangkar" itu.

OMG OMG OMG!

Hell-oh peep-ples! Tengok AJL yang ahmayyyyyyzing x smlm? Best giler kan persembahan dari artis2 Malaysia ni? Memang terbaik la. Persaingan semalam memang sengit. Semua lagu hebat-hebat dan sedap didengar cuma nak tentukan saje sape menang dan sapa yg kecewa balik rumah nangis ngadu kt mak. Hahahaha.......Show smlm memang gempak habis la especially Faizal Tahir yang tetiba terjun dalam air dan Hafiz yang membuatkan aku mcm sakit jantung...fuhh, nmpk real beb.....dia punye tembak tu dh mcm real scene dah. Nasib baik hidup lagi. Kalo x, memang tragedi lah. Tapi cuma satu benda je apa yang aku tak puas hati dengan AJL 25 ni.

cerita seram ini akan bermula...hanya 13PL.

APA PEREMPUAN SANGKAR TU BUAT KAT SINI?



Hadoi, pelik..memang pelik....apa yang dia buat kat sini sampai bawak segala jenis saka dan makhluk halus a.k.a. monster ke atas pentas? Tak boleh jadi. Takkan dia main sihir kot dekat sini? Aku tak percaya..aku tak percaya!!! Sanggup dia menyihir para juri sampai boleh terlentok dengar lagu tu. Seruan dia x la menarik sangat. Suara yang so-so tp mcm mana boleh????? OH NO! Ini adalah suatu sumpahan.....HA! Adakah perempuan itu ahli sihir yang terbang dari sangkar macam dalam cerita Season Of The Witch???. Or maybe dia penyanyi Club Kubur yang bernama Sofea Jane?? Tapi tak mungkin sebab ayat-ayat suci dari The Book of Noktah Cinta telah dibaca berulang-ulang kali sehingga mengorbankan nyawa penyerunya sekali. Perempuan sihir tu memang berani sampai meneggelamkan pahlawan-pahlawan yang lain. No wonder la Yuna cuba membangkitkan emosi Twilight sebab time tu la kan ahli sihir tu cari mangsa-mangsa yang merupakan "ministers@father" professional. Tp ketua minister x kan boleh terasuk jugak? Oh no...*matila*...siapa nk protect kami mcm ni? Thank God ada abang-abang askar yang suara GILA SEDAP....seruan mereka ttp x dipandang...sebab?? Sebab diorang cedera dan perlukan rawatan rapi..hadoi, tp kan....x kan Puteri Bunian dengan buaiannya tak boleh selamatkan kita??? Eleh, x mungkin dia dapat tolong kita sebab dia pon asyik2.."Ku ada kamu", "Ku ada kamu"...asyik nak bergantung kt kami ja...kami la yang kena bergantung kt hang...ayoyo!!! Hmm. Kuat gila kuasa witch ni...Jahat memang jahat!! Harapan terakhir kita adalah pahlawan dari Sumatera bernaa Tomok...tp....dia LARI bila tgok witch tu!! ganas siot...bagi API pon x mati2 lagi..hmm, kita biarkan pula ulama2 muda kita mencari konklusi bagi kes ni supaya kita tak terus hanyut dengan pujukan witch ini. Semoga tiada lagi kebahagiaan dalam perpisahan. Tapi kesengsaraaaan.. *pang*..

*pengsan kena tamparan maut!

*cerita yang "tiba-tiba" ini tamat disini.

Sambung balik pasal AJL. Ramai artis mempunyai kekuatan mereka yang tersendiri. Persembahan masing-masing taknak kalah. Nyanyian mantop2. Hehehe. Ni la result dia..

Kategori Vokal Terbaik: Hafiz- Noktah Cinta
Kategori Persembahan Terbaik: Faizal Tahir - Hanyut
3rd place: Hafiz- Noktah Cinta
2nd place: M.U.H. - Drama King
1st place: Ana Rafalli-TOlong INgatkan Aku

OH NO! Tolong Ingatkan Aku kalau tahun depan witch tu akan menyerang sekali lagi.

Hahahaha. Aku x puas hati dengan result smlm. GIla2 tak puas hati. Apa yang ada dengan Ana Rafalli dan lagunya itu? Nak kata sedap...biase je. Nak kata dia nyanyi geersik mcm Yuna, lagi la no hope. Yang dengar, suara mcm sangap je ada la...Nak kata show dia best, sangat cliche. NOTHING. So??? Mcm mana boleh menang ni? Aku hairan dan pelik. Lagu API sikit punya best la...tp x leh menang..Yuna dengan feeling2 Kristen Stewart x pulak nk dapat. Lagu Selamat Malam yg sweet pon x dapat. SO WHAT THE HELL IS GOING ON????? Aku memang bengang, aku memang emo sebab pengadilan yang tak sewajarnya. Korang maybe boleh cakap..."jgn la emo sangat", "ala, rezeki dia", ye la...tp korang rasa x mcm pelik baru naik, pastu dengan lagu yg agak celak boleh menang? kalo la aku tau dr awal, sumpah aku x tgok AJL. Buang karan je.... anyway, to the rest, korang memang buat yang terbaik.....memang aku enjoy la semalam xcept dgn result yg agak CELAKA.

p/s: hahahaha. Aku x akn minat artis tu mcm aku x minat DDR even muka dia mcm Ema Watson sekalipon. Sorry...

5 comments:

Boboy said...

hahahaha..."xboleh pergi der" ayt ang...ak memule suke gak ngn ANAk Raffali 2, tp bile tgk mnh naif 2 mcm nonsense je trus ilg mood ske...bpk kerek dowh dye..."biaselah bdk bru nk jd artis"...hik3...perfrmnce dye pn cm sedikit hmbr + sore xjelas...bek lagu KUBUR klu cm2...yuna yg dh wat sesempoi 2 pn klh...hohoho...=.='

Anonymous said...

dah rezeki dier menang..

ko kena accept sama ada ko suka atau x

ko kecoh2 pun bukan ko yg menang..

lek sudah.

jgn sampai gelar org tuh mcm tuh

ape pompuan tuh wat kat ko?

dier ada malukan keluarga ko?

ade panggil nama x elok kat ko?

ade dier malukan ko kat sidang akhbar?

lol

perangai cam dak2

nampak sgt ko ni keyboard warrior

ko kalau x puas ati sgt pegi wat sidang akhbar la.

just accept the fact she won.

noob!

dee said...

Aku tahu ayat sape "jangan emo sangat.." dan "ala, rezeki dia tuh..". Ayat aku kan?? hahahaha.. Yela2, aku xnk ckp pe2 dah...My mouth zipped! haha

bardboo said...

haha..mmg x puas hati pon lagu tu menang..kalo lagu sofea jane or hanyut ke, barulah ok...

Kicap Manis Media said...

Boboy: biase la, budak baru nk naik jd artiss...

anonynous (bermaksud tidak mahu dikenali identiti diri): kan aku dh ckp, ni pandnangan aku jep..lagi pon aku x maksudkan sesiapa, ikut ko la ko nk mksudkan sesiap pon...asalkan aku buat cerita ni tiada kaitan dengan yg hidup dan mati. OK NOOB?

mcD; hahaha. sayang ko mcD. hahaha. tu la, rezki dia, aku nk jgak jd wartawan Melodi...biasalah, ni la kehidupan wartawan...ramai orang2 mcm "Anonymous" ni menggertak2...bajet...

barrdboo: oh yeah, mana2 je yg performance bagus. nyanyi sedap.