Oh! Anugerah Juara Lagu malam ni!
















Giliran persembahan Anugerah Juara Lagu AJL25 2010

‎1)Yuna – Cinta Sempurna

2)Tomok – Berlari

3)A.P.I- Pelita

4)Shahir- Kebahagiaan Dalam Perpisahan

5)Meet Uncle Hussien & Black- Drama king

6)Hafiz- Noktah cinta

7)Ana Raffali – Tolong Ingatkan Aku

8)Faizal Tahir – Selamat Malam

9)Adira- Ku Ada Kamu

10)Bunkface- Extravaganza

11)Black – Sofea Jane

12)Faizal Tahir – Hanyut

13)Stacy – Jahat

14)Hujan – Mencari Konklusi

*motif HIGHLIGT besar2 mcm gampang??? Sbb lagu2 tu aku minat! =)

AJL datang lagi..kali ni untuk kali yang ke 25. Memang jadi kewajiban bagi aku lah tgok AJL. Ye la. Best kot. Aku dh la freak music, harus la tengok. Apa? Uoll ingat I x sokong artis tempatan?? Even aku sangat kebaratan dalam hal ehwal muzik ni, tp lagu2 yang best dari anak jati tempatan aku layan tau! Ha, nk cakap kt korang, Diva kesayangan aku, YUNA dah masuk untuk kali ke-2. Hehehe. Untuk lagu Cinta Sempurna. Sedap la lagu tu dari lagu Ana Rafalli yang so-so je. Mcm freak je lagu dia. Jangan marah ye peminat2 Ana. Ni pendapat aku jep. Hehehe. Apa yang penting malam ni memang aku x kan bergerak dari duduk depan TV sebab nak layan AJL 25 habis-habisan. Ramalan aku siapa yang akan menggungguli AJL kali ni? Hmmm, sape ek? AKu x pandai la teka meneka ni.....tp kalo korang nk jugak aku teka sbb aku kan 'Witch ' not 'bitch' ok..aku rasa, juara malam ni maybe.......FT? Who knows, sebab...kekuatan dia, tercalon 2 untuk lagu sendiri....bukan duet. Hehe. Aku rasa yang masuk AJL kali ni semuanya juara-juara belaka.

No comments: