BUAT PAHALA DENGAN KLIK?! Mudah je. Itu kan sedekah.


Adik kecik comel mcm SM ni cakap, 
SENYUM ITU SEDEKAH!
Sikap benci dan garang itu MAZMUMAH.


Comel tak? Sila klik gambar untuk senyum macam adik tu dan dapat ganjaran.


Klik kt serban adik tu untuk buat pahala.

Sempena Hari Jumaat yang penuh barakah ini, marilah kita mengamalkan sikap sedekah menyedekahi antara 
satu sama lain nye pun. Semoga Allah memberkati anda. :)


2 comments:

Nurul Afifah said...

right click>>open link in new tab..

mcm ni kira ok x?


hihi..


Jemput join segmen nih.!

Segmen AKU mengenali blogger/kawan.. :)

Shairazi Saidin said...

Alhamdulillah, rezeki! :)