Merompak dengan telor or teloq.



INFO DARI POLIS RAJA DIMALAYSIA DIRAJA MALAYSIA:


Telur tiruan dari China. Korang pernah rasa tak?


Perampok...dasar hanjj...

INFO PDRM - Jika anda memandu diwaktu mlm dan cermin kereta dilempar telur ayam jgn on wiper atau pancut air.Terus memandu dgn apa yg mampu dilihat hingga tiba ditmpt slmt.Ini krn jika telur ayam bercampur air ia akn menjadi susu dan akan kaburkan 92.5% tahap pengelihatan kita yg akan memaksa kita berhenti.Disitulah kita akan menjadi mangsa perompak.Inilah teknik baru yg digunakan perompak dijalanan...BERHATI2.....

p/s: perghh...mcm ni punya teknik rompakan pon ada ka?? Matiler...ntah2, telor ayam tu dah kena jampi kot..

Kenapa telur ayam ek? Kesian tau, goreng pon sodap, Telur korang sendiri tak boleh pakai ke? :)

7 comments:

i l y l i n said...

gila seram lak aku nak kuar malam nanti.... perompak oh perompak...!! haisshh

kim heeruul said...

kah kah kah..gua sayang telur gua..^^

aqmalazmi said...

pehhh..
infoemasi berguna..
heeeeeeeeeeee
mekasihh

WaN_5642 said...

btol ke?? dhsyt ye....
tp klo dieorg gune telor sendri..aku la org ptame yg bhenti kt tepi jln tuh...hehehhe

zikeryhassan said...

macam-macam taktik nak buat jahat sekarang ni

Miss NEMO said...

jgn jalan malam... hehehehe~

Nurul Afifah said...

telor pon jadi??