Menjadi Radikal Dengan Pancutan Sperma Cinta.

Bismillah. Awesome dan rare. Itu je yang dapat diungkap selangkah SM masuk The Annexe Gallery semalam. "Art For Grabs + KL Alternative Bookfest 2011". Ada bahagian untuk Art dan ada bahagian untuk Book. Ni event underground. Notification hanya pada Facebook, Twitter dan Flyer. Tak de makna nak masuk iklan TV3.  Yang ruginya, SM terpaksa pergi sekejap je sebab nak pergi tengok anak saudara yang manja. Tiap-tiap minggu kena pergi asrama bawak Bakso. Dah jadi Indon budak ni. Asyik makan air tangan bibik saje. Aku pun hairan, kenapa la jadi macam tu. Time aku sekolah dulu, tak de la mak bapak datang tiap-tiap minggu, 5 tahun dekat asrama, mak datang time ambil barang setiap hujung tahun.  Itu pun kalau nak datang. Tak de la pulak nak menangis, merajuk bagai.


Kalau ada lagi Fest mcm ni, sumpah SM akan datang lagi. Yang last year SM ingat Yuna ada datang buat show. Itu sangat cool. Sebab ada Yuna dan ada jugak BB Torch. 
 
Sila tafsirkan seni flyer ini.










Deris dan Bob. Penjaga kedai FIXI. Kacak dan bergaya.


SM rasa rugi sebab tak sempat nak usha buku Zahiril Adzim. "Bogel Menuju Tuhan". Dan tak sempat jugak beli buku "Sperma Cinta". Alahai mak, rugi.


SPERMA CINTA - Lebih kelakar dari Hantu Kak Limah..katanye...

Tapi SM terbeli benda lain plak...... 






Neat art.

Terima Kasih.

2 comments:

Pha Is said...

mcm hampeh je tajuk buku tu... hahaha

Unknown said...

best bestkan dpt pergi pameran itu..arghhhhhh kenapalah sellu dia bt jauh dripada kediaman ayie nun jauh dia seltn...