Oh! I'm a FASHION FREAK! Contest from Only Me.

Hello peep-ples!!!
Welcome to The Bruniess yaw! Hehehee.

OK! Harini Shai nk try masuk contest yang dianjurkan (ayat skema sorry ye) oleh blogger ONLY ONE, dia yg organise contest ni. Rasa mcm tetiba nk join plak kan. First rasa mcm x berminat sbb x berapa ada pic sangat...at last, after korek2 tong sampah, jumpa la pic ni....Ni masa Shai kt Bandung with my family last November. Memang best la. Tak pernah post entry pasal our trip ke Bandung. Insyaallah one day I will kot. Ecececece. Terus ada 'kot' kt balakang kan. Hehehehe. So ni pic masa kt Tangkuban Perahu...sangat cantik kan? Mcm kt studio...Suke giler. So...rasa2 boleh menang tak? Hehehe. Insyaallah.



Location: Gunung Tangkuban Perahu, Sumatera Barat, Indonesia.
Photographer: Shahrul Hafiz (Founder of Shutterholic.com)

Fashion Description:

Sweater with hooder from: GIORDANO
Plain black shirt from: RENOMA
Skinny from: FOREST
Shoes from: BODYGLOVE
Shade: GUCCI
Boxer-brief: KICKERS (perlu ke bagitau???..hehehe)
Socks: RENOMA
Watch: SWATCH
This is my style.....mcm ni la. Sweater tu pakai sbb maybe time tu sejuk giler. Well, atas gunung kawan2, mstlah sejuk..tinggi plak tu. Aku suka pakai skinny sbb rasa nice and trendy, pastu kasut aku suke slip-on mcm tu je. Senang. Tp lately aku mcm berani try fashion2 yang baru dan garang. You know, mostly fashion Korea. Mmg meletop. Hahaha. Even muka aku x la sangat mcm Korea, sikit2 ada la kan...Hehehehe. Kalo aku kuar tu mst pakai sweater or jacket or cardigan sbb aku akan rasa confident and lebih selesa. Tp aku pakai T-SHirt je. Yg saiz agak kecil. :) Baru ada feel. Hahaha. Anyway, Im very BOLD in trying new fashion tp jangan over sangat and pelik. Im not Lady Gaga ok!


GAMBAR HOT TELAH DIMANSUKHKAN! hahaha.

Nak capture sikit ayat2 from his blo
"ok . contest nih senang sahaja . korang hanya
buat entry pasal fashion korang . upload kan
gambar korang yang agak-agak macam model .
ha ha ha ha . pastu tag kan kepada 3 orang .

syarat-syarat sesangat simpel .
1 . misti followers aku .
kalau x follow ag cepat2 follow .
2 . misti lah ada blog sendiri sahaja .
3 . hanya untuk penduduk malaysia .

last sekali comment kan dekat entry ini
dan tingalkan URL blog anda .

contest ini akan tamat tempoh pada hujung
bulan hadapan . hadiah agak menarik .
hadiah adalah berkaitan dengan fashion .
harga hadiah beharga rm50 ke atas .

entry terbaik akan menjadi pemenang ye .
good luck ye semua ."
Ha...mcm tu la ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian alam. Saya dah...anda??? Ececeece..malu2 plak kannn.... :) Try je......



7 comments:

dee said...

Awww..sexy u! haha..but nice one..tp xsgka la shy..ko nmpk skema je msa bktisiswa ari tu kn?? hahah

Kicap Manis Media said...

mcd: hahaha. aku hensem jugak kan? *auww..matila perasan mcm ni! hahaha. Skema ke? skema tu ada makna tau..hehehe.

MK yorke said...

pergh.
jgn kata gmbr tu over. memang pun ! hak hak hak :D

Kicap Manis Media said...

hehehehe. ye2 yok. x senohong kan...hehe.

Aiman Ariffin said...

waaa hebat2 :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wohoooooooooooo


*tutupmata*

Kicap Manis Media said...

aiman: huah..biase jep! :) Tak mcm org Brisbane. Hehe.

miss loly yg comel, bukak la mata..hehe. tengok tetap ke mata sy. haha.